Klantcase: R&R

Samendrie heeft samen met R&R de merkidentiteit in kaart gebracht en brand manual opgezet. Het brand R&R is hierdoor makkelijker uniform neer te zetten.

Niet alleen staat het merk R&R nu op de kaart door middel van een brand manual, maar zijn marketinguitingen uniformer. Ook Samendrie de vaste grafische versterking; van beursstand tot folder, van online banners tot social media posts.

Beursstand van R&R tijdens de Horecava in de Amsterdam RAI
Beursstand van R&R tijdens de Horecava in de Amsterdam RAI
S3_RR_Campagnebeeld_Totaal
customerjourney

Is jullie huisstijl ook toe aan een opfrisbeurt?

Klant
logo-grijs

R&R ontwikkelt WFM software voor de food retail en horeca in Nederland en Duitsland. 

De vraag

Het merk R&R was niet compleet qua merkelementen en basisontwerpen voor diverse materialen. R&R was daarom op zoek naar grafische versterking die dit kon opzetten en kon doorvertalen bij ontwikkeling nieuwe marketinguitingen en materialen.