Fruity Line | Productlijn
Een etiket moet herkenbaar, uitnodigend en informatief zijn. Wanneer dat in balans is zal de klant sneller jouw product uit het schap pakken! Samen met het marketingteam van Fruity Line realiseren we al een aantal jaren hun nieuwe etiketten.
Een sterke indruk.
Een speciaal moment. De groenten en fruit van het seizoen komen goed tot hun recht in vier verschillende jasjes voor de special Seizoenspecials.
De start van een nieuw product! Jouw dagelijkse boost in een flesje van 60ml.
Samen met Fruity Line zorgden wij voor een nieuw i'M via het bestaande ontwerp en nieuwe inzichten door marktonderzoek.
De shots laten nog meer hun krachten zien in: i'M+. De focus op gezondheid is benadrukt in een medicinale stijl. Een functional productrange.
Naast het eigen label van Fruity Line produceren zij vooral clean label. Zo helpen wij mee met het visualiseren van nieuwe labelconcepten voor hun klanten. Nieuwe labels ontworpen met transparante look en witte tekst. Sterk. Simpel. Premium voor alle sappen.
Bekijk ook deze andere projecten:
Fruity Line | Productlijn
Fruity Line is de Europees marktleider in verse, premium vruchtensappen en smoothies.
Het ontwerpen van nieuwe productlabels. Van gewone producten tot speciale edities.